mooi gezicht

Ik had wat lappen verzameld en ja die moeten eerst gewassen worden voordat de schaar erin gaat.
Het mooie weer heeft mij een beetje geholpen en nu ligt alles weer in de kast.
In huis drogen is bijna geen doen ivm de ruimte die is er niet echt.

Als ik nu zin en tijd heb kan ik gewoon pakken wat ik wil heb al wel wat dingen in mijn hoofd maar eerst moeten er andere dingen af voordat het zover is.













twee lappen komen van de naaidag in Hardinxveld en mijn verjaardag cadeau is ook gewassen de rest is van Driessenstoffen.

Dus kan voorlopig weer vooruit zitten twee stoffen tussen die ik denk ik pas eind zomer weer ga gebruiken dit zijn gebreide dus wat dikkere stoffen de rest is tricot zowel katoen als viscose.




Heb al wel wat patroon ideeën in mijn hoofd voor de meeste lappen.
Zodra er iets klaar is zien jullie het wel weer voorbij komen in een blogbericht.




Groetjes Corina 

Reacties

  1. Mooi kleurrijk geheel zo! Ik vind het ook altijd een leuk gezicht, al die lappen aan de lijn. Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi gezicht. Dat had ik een paar welen gelden toen het ook even mooi weer was ook gedaan. Geeft even werk, maar daar ben je dan vanaf.
    Mag ik vragen welke layout jr nu hrbt vean blogger? Ben al enige tij op zoek naar dit maar weet niet welke het is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019