weer iets af gemaakt.

Ik heb deze trui al een poosje af maar loop achter met bloggen.

Heb hem de afgelopen week aangehad met de kou en kan vertellen dat ie erg lekker en warm zit.

Het patroon heb ik eerder gebruikt is origineel met een col maar ja die hoeft er niet altijd op en heeft een boord onderaan en aan de mouwen ook.

Heb het patroon zelf aangepast de eerste die ik maakte daar waren de mouwen erg wijd en te kort, nu zitten ze prima.

De hals iets dieper gemaakt en een bies geknipt en deze erop gestikt en daarna gelockt, kan hem ook eventueel met de cover doorstikken maar ik vind dat niet bij elke stof mooi vandaar dat ik het ook wel eens zo doe.

Zo op de pop lijkt het te golven aan de onderkant maar als ik hem aan heb is dit niet het geval, denk dat ik iets meer heupen heb dan mijn dame.

Op naar de volgende creatie.




Patroon:  Burda 2004 met aanpassingen
Stof      :Driessenstoffen



Groetjes en een hele fijne week.


Corina

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019