Creabeurs Zwolle

Ik ben samen vorige week zondag met Magali naar de creabeurs in Zwolle geweest en het was zeker de reis waard.
Het was heel erg gezellig en eens iets anders als Parijs dit jaar overgeslagen wie weet volgend jaar weer.

Heb vorig jaar een vest gemaakt (nog geen foto van komt nog) was nog op zoek naar een sluiting en deze nu eindelijk gevonden net als een paar hele leuke oorbellen verder niets gekocht.
Was een heerlijk dagje uit.

 Het was er niet druk we konden alles goed bekijken en hebben hierdoor ook echt alles kunnen zien.

Het was een gevarieerde beurs breien haken quilten borduren en weinig kaartmaak en scrapboek spullen gezien.
 Er stond er een met stoffen en een paar met diverse machines.
Cover en naaimachines.
















Leuk om te zien die hele grote brei en haak naalden.
Ze worden gebruikt voor lont wol heb ik begrepen.












Het kantklossen werd er ook gedaan mooi om te zien weet nog dat mijn tante dit ook deed.




Dit is de sluiting die ik heb gekocht voor mijn vest ik heb hem op de folder neergelegd hij is niet zo heel groot of lang.

Ze hebben er vele en diverse lengtes en grootte voor een ieder wel iets, je kan er ook meer mee dan waar ik hem nu voor heb aangeschaft.
fashionclip dit is de link naar de site.







Deze oorbellen kon ik ook echt niet laten liggen vond ze zo leuk.


We hebben afgesproken dat we als het kan volgend jaar weer gaan, dan gaan we met zijn drieën.


Iedereen een hele fijne week.


Groetjes Corina















Reacties

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019