En nog een setje klaar

Voordat de naaimachine naar de dealer ging nog ff een setje afgemaakt.
Dit is wel mijn favoriete model, hij draagt heerlijk.
Zelf getekend op de naailes ook de slip is zelf getekend.

Het is een lekker zomers kleurtje ondanks het weer op het moment.
Kant kon ik niet spiegelen dus zo goed en zo kwaad als het kon een beetje op het patroon gelet zodat het niet gelijk opvalt.

Ben er weer heel erg blij mee, op naar de volgende en die ligt ook al weer geknipt klaar en nog een met het elastiek eraan gespeld dus als mijn machine terug is kan ik zo weer aan de gang.

Heb nog meer in de planning maar ja we gaan niet zo snel op het moment.



Dit is de zijkant van de bh ook hier heb ik kant verwerkt.









Pakket:  Naailes
Patroon: Zelf getekend op naailes.

Op naar het volgende project, er lig nog het een en ander wat we af moeten maken.


Iedereen een hele fijne week.

Corina

Reacties

  1. Wat weer een prachtig setje Corina. De kleuren passen zo mooi bij elkaar.
    Veel succes met je volgende projekt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk, dat roze knalt eruit. Ik zou er meteen heeeeel vrolijk van worden als ik dit setje aan zou trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi setje Corina...ze worden ook steeds mooier bij jou. Prachtige kleur, en daar wordt je indd erg vrolijk van. Ook de belijning vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019