Een shirt voor iemand gemaakt

Ik had een paneel gekocht (4 stuks) ik had er ook een paar kleuren katoenen tricot bij gekocht om te kijken wat het mooiste was.
Ik heb er een voor iemand anders gemaakt en bij haar staat donker blauw echt heel erg mooi dus deze gebruikt.

Hij is erg mooi geworden al zeg ik het zelf eerst alles opmeten en nameten op het patroon, ik heb de Odette van de LMV gebruikt.
Het is een leuk en makkelijk patroon, komt er nog een voor mijzelf ook aan maar nu nog ff niet.

Heb hem iets verlengt ivm het paneel, ze is er erg blij mee.


Mijn paspop was iets te fors voor het shirt dus heb ik het zo gedaan.


Zo op naar het volgende.

Ik ben met diverse dingen bezig dus hoop volgende week of van de week alweer iets te kunnen laten zien.

Iedereen een hele fijne week.

Corina

Reacties

  1. Wat is ie leuk! Dit shirt zal met veel plezier gedragen worden denk ik zomaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je mooie shirts van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shirt, de kleurcombinatie is goed gekozen. Dege voor wie hij is boft maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi geworden! Ook van Driessen toch?
    Ik dacht dat ik daar zoiets voorbij zag komen.

    Diegene die hem krijgt, boft maar met zo een mooi shirt!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Thea is er een van Driessen zowel het paneel als de katoenen tricot.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019