de tuin is winter klaar

Ben de laatste twee weekenden in en om het huis bezig geweest.
Wij hebben twee hele mooie dak platanen staan vind dit zo ie zo hele mooie bomen.

Ik heb ze nu lekker gesnoeid en heb daardoor dus ook geen bladeren meer in de tuin want dat harken was ik wel een beetje beu aan het worden.

De ene zaterdag alles eraf gehaald alleen zat de groen container vol dus ja de rest op een hoop tegen de schutting aan geharkt.
Onze overburen hebben een hakselaar die heb ik gisteren geleend en al het blad bij elkaar geharkt en geveegd container zit weer vol en ik ben er klaar mee voor de winter.





 Ik heb de baas een handje geholpen bij het grasmaaien en het opruimen en was daarna erg moe.

Zo slapen is ook heel erg fijn.
Hij heeft zo wel anderhalf uur gelegen en snurken dat ie kan.

Foto's van de opgeruimde tuin zijn nog niet gemaakt dus die komen nog in een volgend bericht.

Ik hoop volgende week weer eens wat aan de andere hobby te kunnen doen en weer eens lekker achter de naaimachine te kruipen.


Iedereen een hele fijne week.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Slim bekeken Corina om de platanen gelijk terug te snoeien...ja dat blad ruimen wordt je op een gegeven moment wel beu...hier heeft mijn man het de afgelopen 3 zondagen gedaan, omdat ik het niet mocht, maar nu ben im toch zelf weer maar begonnen, en dat is hier echt veeeeeeel. Heb nog zeker 2 weken werk eer alles weer nwtjes is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het alweer zelf kan doen heb het verhaal gelezen, heftig.
      Ja kan me er iets bij voorstellen als ik al die mooie tuin foto's voorbij zie komen dat jullie iets meer tuin hebben dus ook meer blad.

      Verwijderen
  2. Dan kan het nu gaan sneeuwen! :-)
    Fijn dat de tuin nu klaar is.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je tuin weer klaar is! En het bloggen staat bij mij op een laag pitje, vandaar mijn super-late reactie.... Maar het blijft toch leuk om te bloggen, vind je ook niet?
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019