shirtjes klaar

Ik heb twee lappen uit de kast gehaald toen voor een van de twee een patroon gevonden voor die ander had ik het al.
Ik ben een fan van de waterhals shirts die ik zelf maak dragen lekker en staat leuk.

Dit is mijn waterval hals shirt het lapje komt bij textielstad vandaan denk dat ik het vorig jaar al heb gekocht.











Het andere shirt is van een hele andere stof gemaakt satijn en dat was voor mij een uitdaging, ik werk erg graag met tricot.
Het lapje komt bij Bas Bastiaans vandaan en heb ik denk al 2 jaar in de voorraad liggen.
Het patroon komt uit de snelle naaimode het eerste deel en het is model nr 29.
Ben er erg blij mee hij hoefde alleen bij de heupen iets ruimer gemaakt te worden, heb inmiddels nog twee lappen liggen.

 Dit is een detail van het achterpand het is niet echt nodig het shirt past ook over mijn hoofd dus wie weet ga ik hem ook nog wel eens zonder maken als het mooier is voor de print.

Dit is het voorpand heb hem enkel geknipt om zoveel mogelijk van het patroon te kunnen gebruiken en het mooi uit te laten komen.
Hij zit heerlijk.
Ben weer een ervaring rijker, heb weer het een en ander van mijn naaimachine geleerd en andere voetjes gebruikt.



De volgend creaties zijn weer geknipt en er is er ook al een klaar maar daarover de volgende keer meer.

Groetjes Corina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019