Lingerie wedstrijd

De lingerie dag van het lingerie forum is reeds geweest en op deze dag was er ook de lingerie wedstrijd waar ik met nog twee anderen aan hebben deel genomen.
Mijn setje was naar aanleiding van het namaken van een slip, mijn eerste gedachten was wat is dit voor iets. Ik heb eens zitten neuzen in mijn voorraad en vond daar toch materiaal die hier geschikt voor was.

Dit was de slip die we na moesten maken.










Ik heb toen mijn bh patroon erbij gepakt en ben gaan puzzelen hoe ik het wilde had ik al snel bepaald.
Het maken ging nog niet vanzelf daar ik ook een andere machine had en nog niet alle dingen had uitgeprobeerd maar met tips en advies is het gelukt.
Vind hem zelf erg goed gelukt en hij zit als een huis, de slip past nog niet echt gedragen maar ga dat wel doen.













Het is mijn diagonaal onder de nopjes tule zit padding het mv is van gewone en nopjes tule net als het zijpand. Onder de witte lycra in het zijpand heb ik ook nog wat powernet verwerkt.
De witte lycra slip is mijn basis met erover heen de nopjes tule en daar heb ik de buik corrigerende voor gebruikt.

Ik ben erg tevreden over het eindresultaat ik heb nog van de tule over en ook nog in andere kleuren dus ik kan nog zo'n setje maken alhoewel ik denk dat die toch iets anders zullen worden.


Groetjes Corina






Reacties

  1. WoW Corina...wat een gaaf setje...heel iets anders dan je normaal maakt, maar ik vind het super.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is iid heel anders van wat van je gewend zijn, moet je zeker mee door gaan.
    Met die tule kun je alle kanten op, mooi met andere kleuren mixen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt vind ik hem nog mooier dan zo op de foto.
    Leuk om een keer een andere stijl van je te zien, hoewel ik je gebruikelijke stijl ook erg leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een leuke set geworden, juist door het materiaalgebruik. Verrassend hoe het tule in de slip is verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, hoor Corina!! Erg mooi gemaakt, blijf het knap vinden dat je zoiets mooi's en draagbaars hier van kunt maken!! Het is inderdaad wennen als je een nieuwe machine hebt, maar dit lukt goed, zie ik!
    Fijne zondag, Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het setje in het echt mogen bewonderen en dan is het nog mooier. De foto's doen het setje geen goed hoor! Het is leuk om te zien hoe je bent afgeweken van het voor jou gebruikelijke. Op naar de volgende ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019