nieuwe achtergrond

Zo de kerst en oude en nieuw zijn alweer ff terug dus heb ik mijn achtergrond ook maar ff aangepast.
Ik ben erg druk geweest de laatste tijd dus weinig berichtjes hier.
Heb ondertussen wel twee truitjes van tricot gemaakt de foto's volgen nog.

Heb een paar dagen vrij gehad rond de kerst en oud en nieuw ben toen naar textielstad geweest heb daar een tricot gekocht en een zwarte stof voor een broek voor mijn eega.
Ik maak altijd broeken voor hem van joggingstof maar dat kun je niet bij alle gelegenheden dragen.
De stof die ik heb gekocht is warm, en zacht en mooi om te zien ik ga hem het weekend denk ik knippen, als mijn huiswerk voor de naailes klaar is.
Ben een blouse aan het tekenen, begin het steeds leuker te vinden.
Verder ben ik bezig me lingerie setjes voor mijzelf en een setje voor iemand waar ik al vaker voor heb gemaakt.

Ook ben ik nog steeds aan het gokken ook hier gaat de nodige tijd in zitten moet wel zeggen dat je steeds creatiever word met eten.
Ik val op het moment niet echt af maar ook dat komt wel weer, ik sta nu stil en ook dat kan geen kwaad.

Zover waar ik mee bezig ben. Ik hoop het weekend de foto's er op te zetten.

Groetjes Corina

Reacties

  1. In bloggen en facebook gaat ook veel tijd zitten. Gelukkig hebben we leuke hobby's zodat we ons nooit vervelen want dat lijkt me helemaal niks.

    Kledingstoffen vind ik soms een probleem er zijn steeds minder leuke stoffenwinkels en op de markt is vaak steeds hetzelfde en net niet 'echt' leuk. ;-) Jij hebt wel vaak hele leuke stoffen.

    Kijk uit naar je foto's!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019