sprookje

Op het lingerieforum is het thema deze keer sprookjes. Had niet gelijk zoiets van nou dat ga ik maken totdat deze
dame op facebook voorbij kwam toen had ik zo iets van ja. Ik heb gisteravond de spullen op gezocht moet er nog een foto van maken maar dat is weer voor het weekend. Ik ben op het moment bezig met het opnieuw tekenen van mijn lingerie dus het maken daar wacht ik nog ff mee totdat ie goed zit maar ik ga hem wel maken. Ik schiet al op dus hoop het wel te reden in de normale tijd en ja ander word het iets later maar dat mag de pret niet drukken.
En dit is de andere foto.

Dus foto's van de spullen volgt nog.

groetjes Corina

Reacties

  1. Kan je zoiets zelf maken?? Wauw!!

    De tas is er nog hoor, ik heb onder jouw reactie de link geplaatst, dus kan je hem zo vinden!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het word gewoon een lingerie setje in die kleuren van de bovenste moet alleen nog ff een stukje tricot in het roze halen. Ik heb de tas gevonden en ik heb de link op geslagen mijn dank voor de link.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd hoe het gaat worden!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019