Kou


Vandaag weer met Jaimy naar de cursus geweest, het was vanmorgen al koud met het uitlaten dus ik had gisteravond al extra kleding gepakt. Ik heb nog wat oude broeken die (te) ruim zijn ik heb daar een legging ondergedaan. Aan bovenkleding had ik een hemd en een tricot truitje aan en ook nog een fleece vest, mijn oude jas is ook (te) ruim en dan kan dat er dus goed onder. Ik moet zeggen dat ik het niet koud heb gehad. Er is een foto van gemaakt door mijn man. Ik kon mij trouwens nog heel erg goed en gemakkelijk bewegen, gelukkig. De handschoenen zijn ook van hem dat zijn van die dingen zonder topjes anders kan ik onze Jaimy geen snoepjes geven als ie het goed doet. Het is tijdens de training nog niet eerder zo koud geweest.



Soms doe je in huis gewoon een beetje gek en lig je onder de stoel naar de baas te kijken. Hij doet het erg goed, is gek op onze pantoffels en mijn sokken dus die moeten we in de gaten houden.

Iedereen nog een fijne zondag  Corina

Reacties

  1. Ik vind jullie echte bikkels, mijn katten duiken op de grond door de wind, ze willen zelfs niet naar buiten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je het niet koud hebt gehad, goed van je dat je ondanks de kou toch bent gegaan!!
    Fijne week!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, inderdaad, bikkels...ik blijf gewoon lekker binnen als het kan..
    Het is toch niet normaal meer, dit weer...vreselijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019