het verschil


Krijg ze niet naast elkaar maar de bovenste is van de maand mei en de andere is van begin december. Ik heb het laatst ook op facebook gezet alleen niet iedereen heeft dat dus doe ik het ook op mijn blog. Ben erg blij met mijn metamorfose, voel mij in ieder geval een stuk prettiger.

Ben nu ook met truitjes bezig want alles word toch wel erg groot nu, ook ben ik mijn oude truitjes aan het innemen zover het kan anders gaan ze in de kleding container. Ik ben nu bijna op mijn gewicht (maat) en dan kijken we wel verder.

Ik heb een dieet gevolgd het heet mijneigenlijn. Het is nu onderhand al een gewoonte aan het worden en ik blijf zeker producten gebruiken. Ik hoop eind januari mijn doel te hebben bereikt en dan gaan we weer naar de volgende fase en dan is er nog fase 3 dit is de laatste en dan eet je weer bijna normaal als het goed is.

Word dus nog wel vervolgd.


groetjes Corina

Reacties

  1. Knap hoor, wat een verschil. En zo leuk om weer nieuwe kleding te moeten maken/kopen, dan zie je nog eens extra het verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, nu valt het nog eens extra op hoeveel je afgevallen bent. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik had de foto al op facebook gezien..maar meisje...wat ontzettend knap van je...je bent gewoon heel iemand anders....je mag best wel heeeeeel erg trots op jezelf zijn...je haar is zo ook heel leuk, zijn die krullen van jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marian, de krullen zijn inderdaad van mijzelf. Ik begin nu pas een beetje trots te worden op mezelf, denk ook dat het komt doordat anderen je er op wijzen.

      Verwijderen
  4. Wat zie je er ontzettend goed uit!! Je mag met recht trots zijn op jezelf, ik vind het ontzettend knap wat je hebt bereikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corina, wat een andere vrouw ben je geworden!!! Geweldig goed gedaan!!! Geniet van alle complimenten....je hebt het dubbel en dwars verdient!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat goed zeg.. echt een hele prestatie.
    Je hebt duidelijk uithoudingsvermogen en zelfbeheersing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een verschil!! Hardstikke goed van je!! Mijn compliment!!

    Ik ga even kijken naar je link.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019