liebster award

Ik heb van Diana Poetsie de liebster award gekregen. Dank je wel Diana, ben er erg blij mee. 
"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Awars is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doelheeft om uitzonderlijke en groeiende blogs (vooral voor degene met 200 of minder volgers) onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeerd."
 
Ik wil hem graag geven aan Patricia ook zij is net begonnen met het bij houden van een blog,  het is een leuk blog om te volgen. Samen lopen wij ook een paar keer in de week een rondje erg gezellig en het houd onze conditie een beetje op peil.
 
Ik geef hem ook aan Neeltje ook zij is begonnen met een blog bij te houden. Met Neeltje doe ik samen hobbyen het is leuk om ideeen uit te wisselen en de dingen met elkaar te bekijken en bespreken enz. En uiteraard koffie drinken.
 
Ik wil hem ook geven aan Yvonne vind het leuk om haar blog te volgen en de laatste tijd gaat ze als een speer, maar naast lingerie heeft ze meer dingen die ze doet is ook erg leuk om te zien en bij te houden.
 
Ik wil hem ook aan Marian geven ook zij maakt hele mooie dingen en ik vind haar blog ook erg mooi gemaakt ze heeft er nog twee kleding blog is er een tuin en diverse leuke ding blog wat ik ook erg leuk vind zijn de foto's die Marian maakt dat zijn ook ware creaties om te zien.
 
Ik ben nog niet zo handig met somige dingen maar ach het komt vanzelf en elke keer leer je weer iets bij, Diana bedankt voor de award ben er erg blij mee en bedankt voor de hulp.
 
Iedereen een fijne zondag groetjes Corina

Reacties

  1. Dankjewel Corina, ik had er nog nooit van gehoord....ik ben ook nog maar heel kort aan het bloggen....maar erg leuk dat je hem mij gegeven hebt! Ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor!!! En dank je wel dat ik hem ook van je heb mogen ontvangen, altijd leuk dat iemand je blog leuk vindt...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019