de uitdaging

Ik ben te laat terwijl hij al ff klaar was alleen een foto maken en een bericht plaatsen dat duurde iets langer dan de bedoeling was. Ben het weekend ziek geweest na het eten van walnoten mijn maag blijkt daar niet tegen te kunnen helaas. Zowel zaterdag als zondag veel pijn gehad niet wetende dat het dat was en nu achteraf ook vorige week zaterdag al.  Genoeg daar over ik ben erg tevreden met het resultaat na de nodige aanpassingen. Ik heb hem samen met Neeltje aangepast op de heupen midden voor en bij mijn armen en de coupe naad ook nog iets veranderd. middenvoor hebben we 10cm hoger gemaakt bij de armen iets er aan taille iets eraf en heupen er weer iets bij enz. De volgende die hebben we weer veranderd die is gepland voor oktober. Dit is het resultaa:
Vond bij miss etam nog twee hemdjes voor eronder precies in de goede kleur. Ik vond stofje bij bas bastiaans in de winkel tijdens de opruiming. Op naar de volgende uitdaging.

Groetjes Corina

Reacties

  1. Leuke tuniek heb je gemaakt.
    Veel aanpassingen maar hij zit nu heel mooi.

    Leuk stofje heb je uitgekozen.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel heeel erg mooi geworden..ik had het volgens mij al eens eerder gezegd, dat ik dit stofje in het wit heb.
    Zie ik nu gelijk hoe het er uit ziet als tuniek :) Hij zit zo te zien goed, ziet er leuk uit.

    Ik was ook 2 dagen te laat voor die uitdaging, maar wij 2en hebben het wel af :)
    Alleen Thea was op tijd volgens mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk model! Ziet erg mooi inderdaad. Ook een lekker vrolijk en fris stofje ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zo bijna een jaar geleden iets gepost

Lang geleden zeg en toch genoeg gemaakt en gebeurd

zo op de valreep nog een berichtje in 2019